دسته بندی: مقالات

لیست بهترین مکمل برای شکم تا رسیدن به سیکس پک!

اکثر مردم می‌خواهند شکم زیبا و شش تکه داشته باشند؛ اما حقیقت ماجرا اینجاست که داشتن شکم سیکس‌پک می‌تواند چالش برانگیز باشد. وقت گذاشتن برای انجام تمرینات مقاومتی (از جمله کرانچ) و تمرینات کاردیو نیاز به فداکاری زیادی دارد. شما باید هیکل خود را عالی نگه دارید، سطح چربی بدن خود را کاهش دهید تا بتوانید یک شکم سیکس پک داشته باشید.

نکته قابل توجه اینجاست که برای دستیابی به چنین نتیجه‌ای، شما به بهترین مکمل برای سیکس پک نیاز خواهید داشت. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد بهترین مکمل برای شکم صحبت کنیم. اگر دنبال چنین چیزی هستید؛ حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید.

مکمل‌ های چربی سوز برای شکم چگونه کار می‌کنند؟

از بین بردن چربی بدن برای اکثر افراد یک نگرانی است؛ زیرا حفظ وزن ایده‌آل در طول زندگی بسیار دشوار است. علاوه بر این، هنگامی که صحبت از بدنی خوش فرم با شکم شش تکه باشد، موضوع کمی دشوارتر است؛ به این دلیل که ابتدا باید روی به دست آوردن عضلات شکم کار کرد و سپس چربی در ناحیه شکم را از دست داد که از بین بردن آن سخت‌ترین کار است، زیرا حداکثر ذخیره چربی در بدن در ناحیه شکم، ران‌ها و پشت بدن است.

بنابراین، بسیار ضروری است که از یک روش اصولی برای از بین بردن چربی شکم و داشتن شکم شش تکه استفاده کنید. همان‌طور که می‌‎دانید، مکمل‌ چربی سوز، چربی را می‌سوزاند و این یک مزیت کاملاً آشکار است. برخلاف مکمل‌های افزایش وزن برای افراد لاغر، این مکمل‌ها در واقع مواد بسیار پیچیده‌ای هستند که از برخی فرآیند‌های فنی پیشرفته برای کاهش وزن و آب کردن چربی شکم استفاده می‌کنند. برترین آنها به عنوان بهترین مکمل برای شکم برای کاهش چربی بدن به سه روش عمل می‌کنند:

  • آن‌ها می‌توانند چربی‌های سرسخت را از بین ببرند.
  • آن‌ها می‌توانند انرژی شما را هنگام خوردن یک رژیم کم کالری افزایش دهند.
  • این مکمل‌هابا سرکوب اشتها میل به غذا را متوقف می‌کنند.

بهترین مکمل برای سیکس پک دارای مواد ترموژنیک است که سرعت متابولیسم شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا کالری بیشتری نسبت به مقدار طبیعی بسوزانید. این یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌ها برای از بین بردن چربی‌های سرسخت و داشتن شکمی تخت و صاف است. پیشنهاد می شود درباره بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو بخوانید.

 

بهترین مکمل برای سیکس پک

حتی پس از تمرین و رژیم غذایی شدید، بسیاری از افراد موفق به تهیه آن شکم شش تکه نمی‌شوند. تنها دلیل این موضوع، کمبود مکمل‌ها برای داشتن این شکم شش تکه است. برخی از بهترین مکمل برای شکم می‌تواند شامل موارد زیر باشد.

 

پروتئین آب پنیر (بهترین مکمل برای سیکس پک)

اگر می‌خواهید توده عضلانی و فرم بدنی سیکس پک داشته باشید، مصرف پروتئین آب پنیر ضروری است. این مکمل عضله ساز، به سرعت توسط بدن شما هضم می‌شود و به شما در از بین بردن چربی‌های شکم کمک می‌کند.

از بین بردن چربی شکم و عضله‌سازی برای شکم شش تکه ضروری است و پروتئین آب پنیر به شما در این امر کمک می‌کند. برای کاهش هورمون استرس کورتیزول و جلوگیری از هوس‌های غیر ضروری بسیار عالی است. این ماده غذایی ترموژنیک است که به سوزاندن کالری کمک می‌کند.

البته، شما نمی‌توانید فقط یک قرص یا مکمل مصرف کنید و فوراً به نتایج عالی دست پیدا کند، یادتان باشد که بدست آوردن توده عضلانی و داشتن شکم شش تکه، کار ساده و راحتی نیست.

 

Prime Shre

Prime Shred این مکمل، در حال حاضر بهترین مکمل برای داشتن شکم شش تکه است است. این یک محصول تازه وارد به بازار ایالات متحده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که از آخرین تحقیقات علمی در مواد تشکیل‌دهنده خود برای چربی سوزی، حفظ عضلات و تمرکز ذهنی استفاده می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این مکمل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش وزن عالی با حفظ عضلات و قدرت
  • بهبود تمرکز ذهنی
  • افزایش سطح انرژی

گلوتأمین

مکمل گلوتامین یک آمینو اسید است که به طور طبیعی توسط بدن ایجاد می‌شود و همچنین می‌تواند از رژیم غذایی تأمین شود. یک تمرین شدید می‌تواند ذخایر گلوتأمین بدن را تخلیه کند و بنابراین مصرف مکمل مفید است. گلوتأمین می‌تواند به هضم، ایمنی و همچنین ریکاوری و ترمیم عضلات کمک کند.

یک سیستم ایمنی قوی‌تر منجر به زمان ریکاوری سریعتر بعد از تمرین می‌شود. گلوتأمین همچنین مقداری نیتروژن را به عنوان سوخت در اختیار بدن قرار می‌دهد و آن را یکی دیگر از مکمل‌های عالی برای لاغری می‌کند. پیشنهاد می شود درباره پاکسازی کبد بخوانید.

 

کازئین

کازئین یک پروتئین دیر هضم است که به بازیابی و رشد پایدار عضلات کمک می‌کند. پودر پروتئین کازئین معمولاً قبل از خواب مصرف می‌شود تا زمانی که بدن در طول شب ناشتا است از آن برای رشد عضلات استفاده شود.

 

BCAA

آمینو اسید‌های شاخه دار یا BCAA بلوک‌های سازنده پروتئین هستند و مکمل مهم برای افزایش عضلات و حفظ بافت عضلانی هستند. آن‌ها به ریکاوری سریعتر عضلات کمک می‌کنند و بنابراین بهترین زمان مصرف آن‌ها در حین تمرین است.

BCAA‌ها به طور علمی ثابت شده‌اند که سطح هورمون رشد و تولید ATP را افزایش می‌دهند و در عین حال باعث افزایش حجم سلولی می‌شوند. همچنین پودر بی سی ای ای ها تریپتوفان را در مغز مسدود می‌کنند که باعث ایجاد خستگی می‌شود.

جدا از ریکاوری سریع ماهیچه‌ها، این مکمل‌ها، همچنین می‌توانند انرژی را تأمین کنند و برای جلوگیری از از دست دادن عضله در مرحله برش کمبود کالری مصرف می‌شوند. این نوع مکمل‌ها هنگامی که با ال-آرژنین و سیترولین ترکیب شوند، می‌توانند به افزایش عملکرد نیز کمک کنند.

 

Evlution Nutrition Lean Mode

این محصول با کمک به کاهش وزن و افزایش متابولیسم برای عضلات شکمی تقویت‌شده است؛ در حالی که فقط از دانه‌های قهوه سبز بدون کافئین استفاده می‌کند و زمانی بهترین عملکرد را دارد که در ترکیب با رژیم غذایی سالم همراه باشد.

کاهش وزن آسان نیست، و اگر با رژیم غذایی کم کالری زنده بمانید، ممکن است متوجه کمبود انرژی شوید که به نوبه خود منجر به ورزش کمتر می‌شود. مکمل‌های گفته شده برای عضلات شکم به افزایش سطح انرژی بدن کمک می‌کند تا بتوانید با مصرف آن‎‌ها شکمی سیکس پک و عالی داشته باشید.

 

مکمل‌ های قبل از تمرین

اگر سطح انرژی شما کاهش یافته است، بهتر است یک مکمل خوب قبل از تمرین دریافت کنید. این مواد حاوی موادی مانند کراتین مونوهیدرات است که یک ماده طبیعی است که در سلول‌های عضلانی یافت می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا در طول تمرینات با شدت بالا انرژی تولید کنند.

با مصرف این نوع مکمل‎‌ها، جلسات بدنسازی شما با بهبود استقامت، آسان‌تر می‌شود و حجم عضلانی بیشتری را حفظ خواهید کرد.

مکمل‌های قبل از تمرین معمولاً به شکل قرص یا پودر یافت می‌شود و اغلب حاوی بتا آلانین است که یک اسید آمینه طبیعی است که به بهبود عملکرد کمک می‌کند. درست مانند کراتین، با مصرف مکمل بتا آلانین، جلسات بدنسازی شما با محدودیت کالری آسان‌تر خواهد بود. پیشنهاد می شود درباره کراتین چیست بخوانید.

 

نکات مهم در مورد بهترین مکمل برای سیکس پک

درست مانند غذا‌هایی که باید برای داشتن شکم شش تکه، از مصرف آن‌ها خودداری کنید، اگر مکمل‌های مناسب برای شکم سیکس پک انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که آن‌ها بی‌خطر و مؤثر هستند، با این حال، اگر یک محصول بی‌کیفیت را انتخاب کنید، ممکن است متوجه عوارض جانبی ناخواسته شوید. مانند فشار خون بالا، بی‌خوابی، کم آبی بدن و نوسانات خلقی.

سؤال خیلی از افراد در مورد مصرف کراتین برای داشتن شکم شش تکه است؛ باید بگوییم که مصرف کراتین می‌تواند به شما در داشتن شکم سیکس پک کمک کند. یک مطالعه نشان داده است که مصرف آن به همراه 4 هفته تمرین قدرتی در طول رژیم غذایی باعث بهبود قدرت عضلانی و درصد چربی بدن می‌شود. پیشنهاد می شود درباره فواید قرص آهن بخوانید.

سخن پایانی

اگر رژیم غذایی و ورزش‌های شکمی را امتحان کرده‌اید و هنوز نتوانسته‌اید شکم شش تکه‌ای که آرزویش را داشتید بدست‌آورید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک مکمل سیکس پک مصرف کنید.

با ترکیب یک رژیم تمرینی خوب با بهترین مکمل برای شکم با کیفیت بالا، می‌توانید میزان چربی سوزانده شده را افزایش دهید و در عین حال به افزایش توده عضلانی خود برای رسیدن به شکم شش تکه عالی کمک کنید.

در حالی که شکی وجود ندارد که مصرف مکمل مناسب می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر تناسب اندام شوید، نکته کلیدی این است که بهترین مکمل برای شکم راکه برای شما مناسب است، انتخاب کنید تا اثر‌گذاری بیشتری داشته باشید و زودتر بتوانید به اندام ایده‌آل خود برسید. پیشنهاد می شود از داروخانه آنلاین بازدید و همچنین درباره مکمل افزایش حجم بیشتر بخوانید.

 

سوالات متداول

بهترین مکمل برای سیکس پک کدام اند؟

پروتئین آب پنیر (بهترین مکمل برای سیکس پک) - Prime Shre - گلوتأمین - کازئین و BCAA.

در مورد بهترین مکمل برای سیکس پک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

درست مانند غذا‌هایی که باید برای داشتن شکم شش تکه، از مصرف آن‌ها خودداری کنید، اگر مکمل‌های مناسب برای شکم سیکس پک انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که آن‌ها بی‌خطر و مؤثر هستند، با این حال، اگر یک محصول بی‌کیفیت را انتخاب کنید، ممکن است متوجه عوارض جانبی ناخواسته شوید. مانند فشار خون بالا، بی‌خوابی، کم آبی بدن و نوسانات خلقی.

تحریریه داروخانه صبا

Recent Posts

بهترین پروتئین گیاهی برای بدنسازی

برای بدنسازان و افراد علاقمند به عضله‌سازی، مصرف پروتئین کافی از اهمیت حیاتی برخوردار است.…

7 روز ago

بهترین غذا و مکمل برای تمرین مقاومتی

عضله نقش حیاتی در سلامت کلی ایفا می‌کند. برای به حداکثر رساندن رشد و نمو…

1 هفته ago

رژیم پروتئین چیست و چه مزایایی دارد؟

رژیم پروتئین چیست؟ رژیم پروتئین نوعی برنامه غذایی است که در آن میزان مصرف پروتئین…

2 هفته ago

راهکارهای عضله سازی سریع در خانه

عضله ‌سازی در خانه بدون نیاز به تجهیزات و امکانات باشگاه، دور از دسترس نیست.…

2 هفته ago

باورهای غلط درباره مکمل کراتین

کراتین نوعی مکمل است که ورزشکاران و بدنسازان برای انجام تمرین‌های با شدت بالا، مقاومت…

2 هفته ago

کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می‌شود

بسیاری افراد از ایجاد لکه‌های روی صورت خود رنج می‌برند و درصدد برطرف‌کردن آن هستند.…

3 هفته ago