دسته بندی: مقالات

معرفی بهترین معرفی قرص چربی سوز شکم و پهلو

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا برخی افراد به دنبال بهترین قرص چربی سوز هستند؟ آیا دچار اضافه وزن و چاقی هستید و به این فکر افتاده اید که به میزان زیادی از وزن خود بکاهید؟ یکی از مشکلاتی که دنیای مدرن امروزی با خود به همراه آورده، اضافه وزن است.

تا زمانی که تکنولوژی وجود نداشت، انسان، خود مجبور بود تمام کارهایش را انجام دهد اما از زمانی که ماشین‌ها پای خود را به زندگی ما باز کردند، کم تحرکی شیوع زیادی پیدا کرد و موجب اضافه وزن در اغلب افرادی که ورزش در برنامه روزانه آنها جایی ندارد، شد.

داشتن یک وزن و اندام ایده آل فکر بسیار خوبی است، اما متاسفانه ماجرا به نداشتن یک اندام متناسب ختم نشده و اضافه وزن موجب به وجود آمدن بیماری‌هایی می شود که حتی ممکن است جان انسان را به خطر اندازد.

به همین علت اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید تا سالیان دراز و طولانی در کنار عزیزان خود زندگی کنید سعی کنید زندگی سالمی را در پیش گرفته و به روش‌هایی که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، توجه داشته باشید.

تناسب اندام و داشتن اندامی بدون چربی اضافی، یکی از خواسته‌های اغلب ما است. به باور اغلب ما داشتن چربی‌های اضافی زیبا نیست، اما چاقی و اضافه وزن علاوه بر اثرات زیبایی، زمینه ابتلا به بیماری‌های مختلف را نیز فراهم می‌کند. شکم و پهلو یکی از اصلی‌ترین محل‌های تجمع چربی‌های بدن هستند. بسیاری از مردم به دنبال مکمل های مختلف برای برطرف کردن چاقی هستند، استفاده از مکمل های ورزشی مانند پروتئین وی، گینر و …. نیازمند مشورت با مربی و متخصصان این حوزه است

ورزش و داشتن یک رژیم غذایی اصولی، روشی مناسب برای از بین بردن چربی‌ها است. اما در کنار آن می‌توان از انواع قرص چربی سوز شکم و پهلو نیز استفاده کرد. اکنون این سوال پیش می‌آید که کدام قرص چربی سوز پهلو یا شکم، مناسب و قابل اطمینان بوده و بیشترین تاثیر را دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال، در ادامه این مطلب از مجله داروخانه صبا همراه ما باشید.

علت ایجاد چربی شکم و پهلو

پیش از آنکه به دنبال قرص و یا روشی برای از بین بردن چربی‌ها باشید، ابتلا باید علت ایجاد چربی‌های شکم و پهلو را بدانید. چربی شکم و پهلو به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود و در بیشتر مواقع در پی سبک زندگی ناسالم به وجود می‌آید. در ادامه این بخش با علل چربی شکم و پهلو آشنا می‌شوید.

 

پرخوری و رژیم غذایی ناسالم

غذا خوردن و مصرف گروه‌های مختلف غذایی برای بدن لازم و ضروری است تا از یک سو انرژی موردنیاز تامین شده و از سوی دیگر ویتامین‌ها و مواد غذایی در دسترس بدن قرار گیرند. درواقع چربی‌ها به طور کلی بد نیستند، اما زمانی که میزان آن‌ها از نیاز بدن بیشتر شود، در اندام‌هایی مانند شکم و پهلو تجمع می‌کنند. پس پرخوری و یا مصرف مواد غذایی بیش از نیاز بدن، از جمله عوامل چاقی است.

از سوی دیگر گاهی اوقات علت تجمع چربی‌ها، پرخوری نبوده و دلیل آن داشتن یک رژیم غذایی ناسالم است. خوردن غذاهای فست‌فود، چربی‌های اشباع و غذاهای سرخ شده، از عوامل اصلی ایجاد چربی هستند. رژیم غذایی شما باید متعادل بوده و در آن از مواد غذایی سالم‌تر استفاده شود.

 

کم تحرکی

شما معمولا در طول روز چقدر فعالیت دارید؟ متاسفانه یکی از دلایل اصلی چاقی در دنیای امروز، کم تحرکی است. با پیشرفت زندگی ماشینی، فعالیت‌های فیزیکی اغلب افراد کاهش یافته و رشد مشاغل پشت میزنشینی هم بر این کم تحرکی افزوده است. در واقع شما به طور مرتب غذا می‌خورید و انرژی جذب می‌کنید، بدون آنکه این کالری‌ها سوزانده شوند و نتیجه آن اضافه وزن و چاقی است.

 

زمینه‌های ژنتیکی

«حتی وقتی آب می‌خورم، چاق می‌شوم!» احتمالا شما هم تاکنون این جمله را شنیده‌اید که این گفته درباره برخی افراد درست است. درواقع برخی افراد به صورت ژنتیکی راحت‌تر از دیگران چاق می‌شوند و کافی است کمی نکات مربوط به رژیم غذایی را رعایت نکنند.

 

ابتلا به بیماری‌های مختلف

ابتلا به بعضی از بیماری‌ها نیز موجب اضافه وزن شده و تجمع چربی‌ها در نواحی شکم و پهلو را به دنبال دارد. از جمله بیماری‌های شایع که موجب چاقی می‌شوند، می‌توان به کم‌کاری تیروئید و افزایش ترشح هورمون کورتیزول بر اثر استرس اشاره کرد. همچنین چاقی ممکن است عوارض مصرف برخی از داروها باشد.

 

نحوه عملکرد قرص های چربی سوز

  • قرص‌ چربی سوز، اشتها را کاهش می دهد. این کاهش اشتها به کمک بر هم خوردن تعادل هورمون‌ها صورت گرفته و باعث می شود که مغز، فرمان سیری را زودتر دریافت کند.
  • مشکلی که در برخی افراد باعث افزایش وزن می شود، کم بودن میزان سوخت و ساز در بدن می‌باشد. این قرص‌ها، کمک می‌کنند تا میزان سوخت و ساز افراد به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و میزان بیشتری از اکسیژن وارد بدن شود. در پی این فرآیندها، کالری سوزی اتفاق افتاده و وزن کاهش پیدا می‌کند.
  • بهترین قرص چربی سوز، قادر است چربی‌ها را از بدن و از طریق مدفوع دفع کند. کاهش میزان چربی به صورت مستقیم باعث کاهش وزن فرد می‌شود. پیشنهاد می شود درباره قرص چربی سوز شکم و پهلو بدنسازی بخوانید.

 

قرص چربی سوز شکم و پهلو

همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است، این قرص‌ها برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو مورد استفاده قرار می‌گیرند. احتمالا اکنون این سوال برای شما پیش می‌آید که شیوه تاثیر آن‌ها چگونه است؟ این داروها به گونه‌ای تولید می‌شوند که در ابتدا اشتهای شما را کاهش دهند. با کمتر شدن اشتها، غذای کمتری می‌خورید که نتیجه آن کاهش تجمع چربی‌ها است.

در ادامه برخی از این داروهای چربی سوز، به ویژه قرص‌های حاوی ال کارنیتین، سوخت‌وساز بدن را بیشتر می‌کنند. با افزایش متابولیسم بدن، سرعت تجزیه چربی‌ها بالاتر می‌رود و این همان چربی‌سوزی است که با مصرف دارو به دنبال آن هستید.

 

بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو

برندهای مختلفی، قرص های چربی سوز شکم و پهلو را تولید و روانه بازار می‌کنند که ممکن است هر یک از آن‌ها از نظر فرمولاسیون متفاوت باشند، اما نتیجه نهایی مصرف آن‌ها، کاهش توده چربی تجمع یافته در بدن است. در ادامه این بخش چند نمونه از بهترین داروهای چربی سوز را معرفی کرده‌ایم:

 

1- کپسول آبستاپ کارن

 

این کپسول را باید به همراه وعده‌های غذایی و ۳ بار در روز استفاده کرد. مصرف این دارو متابولیسم بدن و اکسیداسیون چربی‌ها را افزایش داده و موجب از بین رفتن چربی‌های پهلو و شکم می‌شود. البته کپسول آبستاپ کارن، اشتهای شما را نیز کنترل می‌کند تا غذای زیادی نخورید.

 

2- قرص برنینگ فت گلدن لایف

 

در تولید قرص برنینگ فت گلدن لایف از ترکیبات گیاهی استفاده شده است و به همین دلیل عوارضی به دنبال ندارد. با مصرف این قرص اشتهای شما به خوردن غذاهای مختلف به ویژه شیرینی‌ها مهار شده و نوعی سیری کاذب ایجاد می‌کند. مصرف این قرص متابولیسم بدن را نیز بالاتر می‌برد و استفاده از آن در کنار ورزش و یک رژیم غذایی مناسب، تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد.

 

3- کپسول آنتی فت دوبیس نوتریشن

 

کپسول آنتی فت دوبیس نوتریشن یک چربی سوز در ایران و تحت لیسانس یونیک فارمای استرالیا تولید شده است. افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند از این داروی چربی سوز استفاده کنند. میزان مصرف این کپسول چربی سوز، یک عدد همراه با هر وعده غذایی است. شیوه تاثیر این دارو نیز افزایش سوخت‌وساز بدن و بالا بردن سطح انرژی محسوب می‌شود.

 

4- کپسول ترمو اسلیم آمیتیس نیک دارو

 

کپسول ترمو اسلیم آمیتیس نیک دارو که در تولید این قرص چربی سوز شکم و پهلو از ترکیبات گیاهی همچون کافئین، عصاره فلفل، برگ درخت کاری، زردچوبه، گارسینیا کامبوجیا و… استفاده شده است تا ضمن اثربخشی برای از بین بردن چربی‌ها، عوارضی برای بدن نداشته باشد. از این کپسول دو بار در روز استفاده کنید و میزان مصرف آن را افزایش ندهید.

 

5- کپسول لیپوکات پی اند اف فارما

 

کپسول لیپوکات پی اند اف فارما، یکی از دیگر قرص‌های چربی سوز برای از بین بردن چربی‌ها شکم و پهلو است که برندی استرالیایی محسوب می‌شود. این قرص علاوه بر از بین بردن چربي‌ها، به شکل‌گیری عضلات نیز کمک می‌کند. در تولید این قرص چربی سوز ترکیبات طبیعی و گیاهی مورد استفاده قرار گرفته که نتیجه آن یک داروی چربی‌سوز و بدون عوارض است.

 

بهترین قرص چربی سوز ایرانی کدام است؟

برخی‌ها برای کاهش وزن خود به دنبال خرید بهترین قرص چربی سوز ایرانی هستند. نام برخی از این قرص‌ها در ادامه آورده شده است:

قرص هزال، یک قرص ایرانی است و می‌توان به عنوان بهترین قرص چربی سوز گیاهی نیز از آن یاد کرد. ترکیباتی که در این قرص وجود دارد شامل زنیان، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش و بوره ارمنی است. تاثیرگذاری این قرص با کاهش اشتها، افزایش چربی سوزی و کاهش وزن خواهد بود.

قرص دیگری که آن نیز تاثیر خوبی بر روی کاهش وزن از خود نشان داده، قرص فلوردو است. این قرص نیز از محصولات شرکت داروسازی سینا فرآور است. این قرص نه تنها می تواند باعث کاهش وزن شود بلکه تاثیرات دیگری از جمله تنظیم اخلاط چهارگانه در بدن، بهبود عملکرد خصوصا در دستگاه گوارش، درمان کبد چرب و افزایش قدرت کلیه در پالایش بدن اشاره داشت. با این خواص می‌توان به این قرص، بهترین قرص چربی سوز شکم لقب داد. پیشنهاد می شود درباره بهترین قرص آهن بخوانید.

از دیگر قرص‌های لاغری ایرانی می‌توان به کپسول اسلیم مکس اشاره داشت. این قرص توسط شرکت داروسازی قائم تولید و وارد بازار شده و ترکیباتی که در آن به کار گرفته شده است باعث کاهش وزن، کاهش توده بدنی و همچنین کاهش میزان چربی خون می‌شود.

از دیگر خواصی که این قرص چربی سوز دارد می‌توان به افزایش میزان کلسترول خوب و کاهش میزان کلسترول بد اشاره کرد. این قرص ترکیبی از گیاهان مختلف مانند تخم کرفس،کاسنی، رازیانه و عصاره زیره سبز می باشد. از این قرص نیز می‌توان به عنوان بهترین قرص چربی سوز ایرانی یاد کرد. پیشنهاد می شود درباره بهترین مکمل برای شکم بخوانید.

 

بهترین قرص چربی سوز دنیا

نه تنها مشکل اضافه وزن در ایران دردسرهای خاص خود را دارد بلکه این مساله در کل دنیا به یک اپیدمی تبدیل شده و به همین دلیل برخی شرکت های داروسازی در دنیا شروع به تولید و ساخت بهترین قرص چربی سوز کردند. نام برخی از آنها را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

از قرص گارسینیا کامبوجیا می‌توان به عنوان بهترین قرص چربی سوز دنیا یاد کرد. این قرص قادر است آنزیمی که باعث ایجاد چربی در بدن می‌شود را مهار کند و میزان سروتونین خون را نیز کاهش دهد. با کاهش میزان این هورمون، میل به غذا نیز به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. در یک مطالعه، این قرص را بر روی 130 نفر امتحان کردند و نتایجی که به دست آمد فوق العاده بود.

در این تحقیق، تفاوت مشهودی بین کاهش وزن و کاهش درصد چربی در کسانی که این قرص را مصرف کرده بودند با کسانی که با این قرص آشنایی نداشتند، مشاهده شد. در ضمن، این قرص عوارض خطرناک و جدی از خود نشان نداده، فقط در برخی موارد ممکن است فرد به مشکلات گوارشی مبتلا شود. با انواع مکمل چربی سوز ورزشی داروخانه صبا آشنا شوید.

هیدروکسی کات را نیز می‌توان در لیست بهترین قرص چربی سوز مشاهده کرد. این قرص در حال حاضر طرفداران زیادی داشته و تاثیر خوبی بر روی کاهش وزن دارد. از جمله عوارضی که می‌توان در مورد هیدروکسی کات بیان کرد عصبانیت، اسهال، لرزش، حالت تهوع و تحریک پذیری است.

از دیگر قرص‌های چربی سوز در دنیا می توان به قرص کافئین اشاره کرد. همان طوری که می دانید کافئین در نوشیدنی‌هایی مانند چایی و قهوه به وفور وجود داشته و در تولید برخی غذاهای فرآوری شده نیز از آن استفاده می‌شود.

قرص کافئین می تواند سوخت و ساز بدن را از 3 تا 11درصد افزایش دهد و به بدن کمک کند تا حدود یک سوم از چربی‌هایی که دارد را از دست بدهد. از عوارض این دارو می‌توان به کم خوابی، بی خوابی، اضطراب، اسهال، حالت تهوع و غیره اشاره داشت. پیشنهاد می شود درباره قهوه یا قرص کافئین بخوانید.

 

بهترین قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو برای بانوان

بر اساس مطالعات در خانم‌ها احتمال تجمع چربی‌ها در شکم و پهلو بیشتر بوده و حذف آن‌ها نیز سخت‌تر است. با این وجود بسیاری از قرص‌های چربی سوز به گونه‌ای تولید شده‌اند تا برای هر دو جنس خانم‌ها و آقایان قابل استفاده باشند. البته برخی از قرص‌های چربی سوز به صورت مجزا برای خانم‌ها (یا آقایان) تولید شده‌اند و به شیوه‌ای موثر، به جذب چربی‌ها کمک می‌کنند.

نکته مهم درباره مصرف قرص‌های چربی سوز توسط خانم‌ها، ممنوعیت استفاده از آن‌ها در دوران بارداری و شیردهی است که نکته بسیار مهمی محسوب می‌شود.

 

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو گیاهی

علاوه بر قرص و داروهایی که حاوی ترکیب‌های شیمیایی هستند، برخی از داروها نیز بر اساس ترکیب‌ها و پروتئین گیاهی تولید می‌شوند. باتوجه به فرمولاسیون طبیعی این داروها، عوارض احتمالی ناشی از مصرف آن‌ها کمتر خواهد بود؛ البته زمان موردنیاز مشاهده نتایج دارو برای کاهش وزن و اثربخشی از بین بردن چربی‌ها نیز طولانی‌تر است.

معمولا توصیه می‌شود که اگر به دنبال روشی ایمن‌تر اما آرام‌تر برای کاهش وزن هستید، بهتر است که به سراغ داروهای چربی سوز گیاهی بروید.

 

نکات مهم برای تهیه قرص چربی سوز

اگر قصد خرید و استفاده از انواع قرص چربی سوز پهلو و شکم را دارید، ابتدا نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • در کنار مصرف قرص، به دیگر اقدامات لازم برای کاهش وزن مانند ورزش و رژیم غذایی هم توجه داشته باشید.
  • درباره سلامت و عوارض قرص موردنظر تحقیق کرده و حتما ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.
  • از ترکیبات قرص آگاه شوید تا به آن‌ها حساسیت نداشته باشد و ترکیبات بدون عوارض باشند.
  • قرص چربی سوز را مطابق دوز تجویز شده مصرف کرده و از افزایش خودسرانه دوز قرص خودداری کنید.
  • چربی سوزی که خریداری می‌کنید، باید توسط برندهای معتبر تولید شده باشد.
  • برای اطمینان از اصالت محصول، انواع قرص چربی سوز را تنها از داروخانه‌ها تهیه کنید.

 

خرید قرص های چربی سوز شکم و پهلو

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعات مفیدی درباره مصرف قرص چربی سوز شکم و پهلو ارائه کنیم. به خاطر داشته باشید که برای از بین بردن چربی‌ها، تنها مصرف قرص کارآمد نیست و استفاده از داروهای چربی سوز باید در کنار یک رژیم غذایی اصولی و ورزش منظم باشد. اگر تصمیم دارید تا از داروهای چربی سوز استفاده کنید، ابتدا نظر پزشک خود را جویا شوید.

برای خرید قرص چربی سوز پهلو یا شکم تنها به داروخانه‌ها مراجعه کنید تا از اصالت و سلامت داروی خریداری شده مطمئن باشید. شما می‌توانید قرص چربی سوز شکم و پهلو یا دیگر اقلام موردنیاز خود را از داروخانه آنلاین صبا سفارش دهید. پس از زمان کوتاهی داروهای موردنظر شما ارسال شده و آن‌ها را درب منزل تحویل می‌گیرید.

 

جمع بندی

همان طوری که در این متن به آن اشاره شد، امروزه افزایش وزن یکی از مشکلاتی که است تکنولوژی و زندگی در دنیای مدرن برای اغلب ما به وجود آورده است. اگر نگران اضافه وزن خود هستید، حتما به سراغ بهترین قرص چربی سوز رفته و سعی کنید از خواص این قرص که باعث کاهش وزن می‌شود به نحو احسن استفاده ببرید.

در نهایت، مکمل‌های چربی سوز شکم و پهلو ممکن است یک ابزار مفید برای کسانی باشند که به دنبال کاهش چربی‌های اضافی در این مناطق هستند. اما باید به یاد داشت که هیچ مکملی به تنهایی نمی‌تواند جایگزین رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم باشد. همچنین، هرگز قبل از مصرف هر گونه مکمل یا مکمل چربی سوز، بهتر است با یک پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید تا از ایمنی و موثریت آن اطمینان حاصل کنید.

 

سوالات متداول

1. قرص چربی سوز شکم و پهلو چیست؟

قرص چربی سوز شکم و پهلو یک مکمل غذایی است که طراحی شده است تا به کاهش چربی های اضافی در منطقه شکم و پهلو کمک کند.

 

2- بهترین قرص چربی سوز کدام است؟

قرص گارسینیا کامبوجیا 2. هیدروکسی کات 3. قرص کافئین 4. کپسول اسلیم مکس 5. قرص فلوردو 6. قرص هزال

 

3. آیا قرص چربی سوز شکم و پهلو موثر است؟

موثریت قرص چربی سوز شکم و پهلو بستگی به ترکیبات و مواد موجود در آن دارد. برخی از مکمل های چربی سوز ممکن است به کاهش چربی های اضافی کمک کنند اما باید به همراه رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم مصرف شوند.

 

4. آیا قرص چربی سوز شکم و پهلو ها مضر هستند؟

برخی از قرص های چربی سوز ممکن است مواد مضر یا عوارض جانبی ناخواسته داشته باشند، بنابراین قبل از مصرف هر گونه مکمل چربی سوز، بهتر است با یک پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

تحریریه داروخانه صبا

View Comments

Recent Posts

بهترین غذا و مکمل برای تمرین مقاومتی

عضله نقش حیاتی در سلامت کلی ایفا می‌کند. برای به حداکثر رساندن رشد و نمو…

1 روز ago

رژیم پروتئین چیست و چه مزایایی دارد؟

رژیم پروتئین چیست؟ رژیم پروتئین نوعی برنامه غذایی است که در آن میزان مصرف پروتئین…

4 روز ago

راهکارهای عضله سازی سریع در خانه

عضله ‌سازی در خانه بدون نیاز به تجهیزات و امکانات باشگاه، دور از دسترس نیست.…

5 روز ago

باورهای غلط درباره مکمل کراتین

کراتین نوعی مکمل است که ورزشکاران و بدنسازان برای انجام تمرین‌های با شدت بالا، مقاومت…

1 هفته ago

کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می‌شود

بسیاری افراد از ایجاد لکه‌های روی صورت خود رنج می‌برند و درصدد برطرف‌کردن آن هستند.…

2 هفته ago

راهنمای خرید بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست

کرم ضد افتاب و روشن‌کننده از ضروری‌ترین محصولات روتین به‌شمار می‌آید که در روزهای گرم…

4 هفته ago