دسته بندی: مقالات

نکات خرید مکمل گینر برای افزایش وزن

اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، قطعاً تا به حال با انواع مکمل‌ها آشنا شده‌اید. بهترین مکمل ورزشی چیست؟ کدام مکمل برای افزایش وزن مناسب‌تر است؟ قیمت مکمل بدنسازی گینر چقدر است؟ گینر چه کارایی و اثری روی بدن دارد؟ مهم‌ترین نکات خرید مکمل گینر چیست؟ چه کسانی می­توانند از گینر استفاده کنند؟ در ادامه به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

زمانی که نیاز به بالا بردن وزن خود دارید، باید از مکمل‌های پروتئینی استفاده کنید. با خرید گینر می‌توان میزان پروتئین و کالری مورد نیاز بدن را تأمین کرد. البته در کنار استفاده از مکمل باید تمرینات ورزشی خود را جدی بگیرید. انجام تمرینات منظم به همراه مکمل روش بسیار خوبی برای تناسب اندام یک ورزشکار حرفه‌ای است.

گینر‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند که طعم و خواص مختلفی دارند. اما یک مکمل گینر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ در خرید مکمل به نکات خیلی زیادی باید توجه داشته باشید تا یک محصول اصل و درجه یک تهیه کنید. انتخاب محل خرید نیز نکته بسیار مهمی است و باید از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. داروخانه صبا خرید مکمل گینر را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است. در ادامه، برای آشنایی با این محصولات و نکات خرید پودر گینر اصل و درجه یک با ما همراه بمانید.

مکمل گینر چیست؟

مکمل گینر برای افزایش حجم عضلات توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد. گینر همراه با ورزش و تمرین می‌تواند حجم عضلات بدن را بالا ببرد. برای آشنایی با این مکمل باید به ترکیبات درون آن بپردازیم. حدود ۸۰ درصد گینر از کربوهیدرات تشکیل شده است و درصد خیلی کمی به پروتئین‌ها اختصاص یافته است. کربوهیدرات‌ها به عنوان قند و عامل چاق­کننده شناخته می‌شوند.

فرد با مصرف کربوهیدرات انرژی لازم برای سلول‌های بدن خود را فراهم می‌کند. در طول ورزش و تمرینات سنگین بدن دچار ضعف نمی‌شود و فرد تا چند ساعت بعد از مصرف گرسنه نمی‌شود. گینر‌ها برای افزایش وزن یا افزایش حجم عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از نکات خرید مکمل گینر این است که در ترکیباتش علاوه بر کربوهیدرات، اسید ‌آمینه و مواد معدنی نیز داشته باشد. استفاده بیش از حد از مکمل گینر می‌تواند باعث چاقی و افزایش چربی بدن شود.

 

پروتئین گینر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

با توجه به وزن و میزان عضلات ورزشکاران، مکمل گینر به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. افرادی که وزن پایینی دارند و به اصطلاح لاغر اندام هستند، باید از گینر استفاده کنند. مصرف گینر برای این افراد باعث می‌شود تا به طور منظم کالری بدن آن‌ها نسبت به قبل افزایش پیدا کند. با افزایش کالری در دراز مدت وزن فرد بیشتر شده و اندام آن­ها بزرگتر می‌شود.

کسانی که حجم عضلات خیلی ضعیف و کمی دارند، باید از مکمل گینر استفاده کنند. با توجه به نحوه مصرف گینر اثر‌گذاری آن نیز متفاوت می‌شود. اگر گینر را قبل از تمرینات مصرف کنید، با تأمین انرژی عضله‌سازی در بدن بیشتر می‌شود. البته اثر گینر روی افراد مختلف می‌تواند کاملاً با هم متفاوت باشد و نتیجه یکسانی نشان ندهد.

 

اهمیت بالای انتخاب گینر مناسب

با توجه کردن به نکات خرید مکمل گینر می‌توانید یک محصول عالی خریداری کنید. برای انتخاب گینر ابتدا باید نیاز‌های خود را مشخص کرده و با توجه به نظر مربی ورزشی عمل نمایید. دو نوع گینر در بازار وجود دارد که با نام‌های ویت گینر و مس گینر شناخته می‌شوند. نمی‌توان گفت که کدام گینر بهتر است؛ زیرا هر کدام کارایی متفاوتی دارند. پروتئین به کار رفته در گینر بسیار اهمیت دارد. باید به دنبال گینر‌هایی باشید که از بهترین پروتئین‌ها در تولید آن‌ها استفاده شده باشد.

 

هنگام خرید پودر گینر چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

نکات خرید مکمل گینر بسیار متنوع هستند و باید به تمام آن‌ها دقت داشته باشید. در خرید، با مکمل‌های مختلفی در قفسه یک فروشگاه یا داروخانه اینترنتی مواجه می‌شوید و شاید انتخاب برای شما سخت شود. با دانستن نکات خرید پودر گینر می‌توانید محصول مورد نیاز خود را شناسایی و خریداری کنید. در ادامه، به بررسی نکات مهم خرید مکمل گینر می‌پردازیم.

 

طعم و مزه

طعم و مزه از مهم‌ترین نکات خرید پروتئین گینر در بین ورزشکاران است. داشتن مزه‌های جذاب باعث ترغیب ورزشکاران به خوردن بیش‌تر مکمل می‌شود. استفاده بیش از حد، ممکن است خواص مفیدی برای بدن به همراه نداشته باشد. استفاده متعادل می‌تواند برای تمام افراد مفید باشد.

وجود طعم در گینر به مصرف آسان‌تر این مکمل کمک می­کند. طعم‌های مختلفی در بازار وجود دارد که با اضافه کردن اسانس به وجود می‌آیند. پرطرفدار‌ترین طعم‌ها در بازار ایران شکلاتی و وانیلی هستند که بوی بسیار خوبی دارند. طعم‌های توت فرنگی و کره بادام زمینی هم در داروخانه‌ها موجود است.

 

فرمولاسیون گینر‌ها

مواد اولیه ساخت انواع گینر با هم برابر هستند اما گاهی میزان استفاده از این ترکیبات در گینر تغییر پیدا می‌کند. مهم‌ترین نکته از نکات خرید مکمل گینر انتخاب گینر مناسب با فرمولاسیون مفید است. گینر باید از مواد درجه یک و باکیفیت ساخته شده باشد. گینر‌های تقلبی هیچ فایده‌ای برای ورزشکاران به همراه ندارند.

برای اطلاع از فرمولاسیون دقیق هر گینر باید در هنگام خرید به اطلاعات نوشته‌شده روی بسته‌بندی توجه داشته باشید. روی بسته‌بندی گینر‌ها میزان ترکیبات به کار رفته در آن نوشته‌شده است. حجم پروتئین، کربوهیدرات، اسید چرب ضروری، کراتین و موارد دیگر به کار رفته در آن را مطالعه کنید. با این کار متوجه خواهید شد که این گینر با فرمولاسیون خاص خود مطابق با نیاز شما است یا خیر.

 

میزان کالری مورد نیاز شما

بدن به میزان کالری مشخصی در طول روز برای انجام فعالیت‌ها و سوخت و ساز نیاز دارد. با توجه به میزان کالری مورد نیاز، باید نسبت به خرید گینر اقدام کنید. میزان جذب کالری در گینر بسیار بالا است و به‌راحتی به سوخت مورد نیاز سلول‌های بدن تبدیل می‌شود. مقدار مصرف کالری با توجه به ترکیبات گینر را باید با کمک مربی ورزشی مشخص کنید. استفاده بیش از حد مکمل‌ها می‌تواند کالری بدن را بسیار بالا برده و باعث ایجاد بیماری‌های چربی خون و فشار خون شود.

 

نسبت پروتئین به کربوهیدرات مورد نظر شما

یکی از نکات خرید مکمل گینر توجه به میزان پروتئین به کار رفته در آن است. نسبت پروتئین به کربوهیدرات در گینر کم است و به همین دلیل باید در انتخاب گینر مناسب دقت بالایی به خرج بدهید. پروتئین به افزایش حجم عضلات بدن شما کمک می‌کند. با توجه به میزان پروتئین و کربوهیدرات به کار رفته در هر مکمل می‌توانید خرید مناسب‌تری داشته باشید.

 

کیفیت پروتئین موجود در گینر

برای کسانی که به دنبال بالا بردن وزن خود هستند، میزان پروتئین در بدن اهمیت زیادی دارد. کیفیت پروتئین‌های مورد استفاده در گینر یکی دیگر از نکات خرید مکمل گینر است. پروتئین‌های تقلبی و ارزان تأثیر خوبی روی بدن بر جای نمی‌گذارند. باید در هنگام خرید به دنبال محصولات اصل باشید که میزان و کیفیت پروتئین استفاده‌شده در آن‌ها مشخص باشد.

 

عوارض جانبی گینر‌ها

گینر نیز مانند سایر مکمل‌ها می‌تواند در اثر مصرف زیاد عوارضی را در بدن به وجود بیاورد. با توجه به میزان گلوتن زیادی که در این مکمل‌ها به کار رفته، این محصولات ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی ‌شوند. یکی از عوارض شایع مصرف مکمل گینر جوش صورت است. کسانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند، باید در انتخاب گینر توجه ویژه‌ای داشته باشند. قند بالا در گینر برای کسانی که مشکلات دیابت دارند، می‌تواند خطرساز باشد.

مصرف بیش از حد این مکمل و به همراه آن بالا رفتن وزن برای بدن مضر است. با بالا رفتن بیش از اندازه وزن، کنترل آن بسیار سخت خواهد شد. به طور معمول کسانی که مستعد چاقی هستند، با خوردن این مکمل بسیار چاق می‌شوند. چربی و کالری اضافی در قسمت‌های شکم و پهلو جمع شده و فرم اندام یک ورزشکار را کاملاً خراب می‌کند. با توجه به نکات خرید مکمل گینر که گفته شد، باید ابتدا نیازهای بدن خود را مشخص کنید.

یک اشتباه رایج در برخی از ورزشکاران جایگزینی مکمل به جای وعده‌های غذایی است. یک مکمل بدنسازی نمی‌تواند تمام نیاز‌های بدن شما را پاسخگو باشد. شما باید با تعادل به مصرف مکمل گینر بپردازید. گینر تنها بخشی از رژیم غذایی شما است و نمی‌تواند جایگزین وعده‌های غذایی باشد.

 

دلیل اختلاف قیمت گینر‌های داروخانه و بازار

از جمله نکات خرید مکمل گینر توجه به قیمت این محصول است. قیمت گینر در داروخانه‌ها و بازار بسیار متفاوت است. اما دلیل اختلاف قیمت این مکمل در بازار و داروخانه‌ها چیست؟ از جمله دلایل اختلاف قیمت موارد زیر را می‌توان برشمرد:

  • اکثر گینر‌ها وارداتی هستند و قیمت بالاتری را در داروخانه به خود اختصاص می‌دهند.
  • گینر‌های قاچاقی موجود در بازار معمولاً با قیمت پایین به فروش می‌رسند.
  • داروخانه با طی کردن مراحل نظارتی و بهداشتی قیمت تمام‌شده بالاتری نسبت به برخی از فروشگاه‌ها دارد.
  • اصالت گینر در داروخانه‌ها تضمین شده است و این می‌تواند باعث افزایش قیمت گینر شود.

بنابراین، با توجه به این موارد برای خرید یک مکمل اصل و باکیفیت باید به داروخانه‌ها مراجعه کرد. اختلاف قیمت دلایل مختلفی دارد اما با خرید یک محصول اصل می‌توان عوارض جانبی مصرف این مکمل‌ها را بسیار پایین آورد.

 

پرفروش‌ترین گینر بازار

گینر‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند که باید با آن‌ها آشنا شوید. از جمله نکات خرید مکمل گینر توجه به رضایت مصرف‌کنندگان از آن محصول است. در ادامه، به پرفروش‌ترین گینر‌های موجود در بازار ایران می‌پردازیم:

 

پودر گین چایلد دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی

پودر گینر دوبیس برای استفاده تمام افراد مناسب است و هیچ گونه محدودیتی ندارد. این محصول به دلیل حجم نسبتاً کم و قیمت خیلی مناسب پرفروش شده است. پودر گین چایلد دوبیس نوتریشن ۳۰۰ گرمی در طعم‌های مختلفی به فروش می‌رسد که پرفروش‌ترین طعم، شکلاتی است و همه افراد این طعم را می‌پسندند. این مکمل برای استفاده کودکان ۲ تا ۱۸ سال نیز مناسب است و باعث رشد بهتر آن‌ها می‌شود. اکثر خانواده‌ها به دنبال یک مکمل عالی برای رشد قد و وزن فرزندان خود هستند. این مکمل دقیقاً با توجه به نیاز‌های شما طراحی و عرضه شده است.

 

پودر گین ویت ویتاپی ۲۶۰۰ گرمی

پودر گین ویت ویتاپی ۲۶۰۰ گرمی در بازار با طعم‌های مختلفی به فروش می‌رسد که طعم وانیلی آن طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول ساخت کشور ایران است و به دلیل قیمت و کیفیت مناسب به یکی از پرفروش‌ترین گینر‌های ایران تبدیل شده است. ترکیبات مختلفی مثل پروتئین، مالتودکسترین، آهن، انواع ویتامین‌ها، کلسیم و غیره در آن به کار رفته است.

میزان کربوهیدرات به کار رفته در این مکمل حدود ۱۲۴ گرم است اما حدود ۳۹ گرم پروتئین در آن به کار رفته است. ورزشکاران حرفه‌ای با تمرینات سنگین می‌توانند از این مکمل برای تأمین انرژی لازم برای انجام تمرینات خود استفاده کنند. میزان مصرف این مکمل در طول روز برای یک ورزشکار حرفه‌ای حدود ۴۶ گرم همراه با آب یا شیر کم‌چرب است.

 

پودر گینر نوتریمد ۴۵۰۰ گرمی

از نکات خرید مکمل گینر توجه به حجم محصول است. پودر گینر نوتریمد ۴۵۰۰ گرمی به دلیل حجم بالا برای ورزشکاران حرفه‌ای که مصرف بالایی دارند، طراحی شده است. کسانی که کمبود وزن زیادی دارند، با مصرف این مکمل شاهد افزایش وزن خود خواهند بود. تأمین گلیکوژن عضلانی تحلیل رفته در حین ورزش از مهم‌ترین ویژگی‌های این گینر است.

 

پودر گینر اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تا اینجا با نکات خرید مکمل گینر آشنا شده‌اید و می‌توانید بهترین گینر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. اما شاید این سؤال در ذهن شما به وجود آمده باشد که گینر اصل را از کجا خریداری کنم. برای پاسخ به این سؤال باید به داروخانه‌های آنلاین اشاره کرد. بدون مراجعه حضوری می‌توان در خانه به‌راحتی محصول مورد نظر را در سایت‌های فروش بررسی و خریداری کرد.

یکی از بهترین داروخانه‌های آنلاین که قیمت مکمل گینر در آن بسیار مناسب است، داروخانه صبا می­باشد. ما در داروخانه صبا تمام مکمل‌های گینر پرطرفدار و باکیفیت بازار را جمع­آوری کرده و در اختیار شما قرار داده‌ایم. محصولات مورد نظر خود را در سایت ما با تضمین کیفیت خریداری کنید. ما در داروخانه آنلاین صبا به دنبال حال خوب و سلامتی شما با فروش مکمل‌های اصل و درجه یک هستیم. همچنین در ادامه میتوانید برای مطالعه بیشتر به مقاله بهترین مکمل های گینر برای افزایش وزن و حجم مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

گینر می‌تواند یک مکمل کاملاً مناسب برای بالا بردن وزن در افراد لاغر باشد. توجه به نکات خرید مکمل گینر اهمیت خیلی زیادی دارد و باید بتوانید محصولات اصل را از تقلبی تشخیص بدهید. برای بهره بردن بهتر از گینر میزان دوز مصرف آن را با پزشک تغذیه یا مربی ورزشی خود مشخص کنید. برای خرید و مشاوره می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

نکات خرید مکمل گینر از داروخانه

 

سؤالات متداول

1- آیا مصرف گینر باعث ایجاد سردرد می‌شود؟

سردرد از عوارض معمول گینر نیست اما عدم توجه به میزان مصرف می‌تواند این مشکل را ایجاد کند.

 

2- آیا گینر علاوه بر افزایش وزن به حجم‌سازی هم کمک می‌کند؟

بله، افزایش حجم بستگی به میزان پروتئین به کار رفته در گینر دارد.

 

3- آیا با قطع مصرف گینر، ظاهر بدن به حالت قبل برمی‌گردد؟

خیر، با رعایت رژیم غذایی و ورزشی این اتفاق نمی‌افتد.

تحریریه داروخانه صبا

Recent Posts

بهترین زمان مصرف پروتئین وی چه موقع است؟

یکی از اصلی‌‌ترین و مهم‌ترین مواد مورد نیاز برای بدن، پروتئین است. این پروتئین‌ها سوخت…

3 ماه ago

بهترین پروتئین گیاهی برای بدنسازی

برای بدنسازان و افراد علاقمند به عضله‌سازی، مصرف پروتئین کافی از اهمیت حیاتی برخوردار است.…

4 ماه ago

بهترین غذا و مکمل برای تمرین مقاومتی

عضله نقش حیاتی در سلامت کلی ایفا می‌کند. برای به حداکثر رساندن رشد و نمو…

4 ماه ago

رژیم پروتئین چیست و چه مزایایی دارد؟

رژیم پروتئین چیست؟ رژیم پروتئین نوعی برنامه غذایی است که در آن میزان مصرف پروتئین…

4 ماه ago

راهکارهای عضله سازی سریع در خانه

عضله ‌سازی در خانه بدون نیاز به تجهیزات و امکانات باشگاه، دور از دسترس نیست.…

4 ماه ago

باورهای غلط درباره مکمل کراتین

کراتین نوعی مکمل است که ورزشکاران و بدنسازان برای انجام تمرین‌های با شدت بالا، مقاومت…

4 ماه ago