مقالات

مولتی ویتامین ول من چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر جزو آقایانی هستید که به سلامتی و شادابی بدن خودتان اهمیت زیادی می‌دهید و قصد بهبود آن را دارید، ول من مولتی ویتامین آقایان یکی از آن مکمل‌هایی است که توصیه می‌شود برای تهیه آن اقدام کنید. این مولتی ویتامین حاوی 29 ماده مغذی مختلف است و به راحتی می‌تواند نیازهای بدنتان را برآورده کند. همچنین استفاده از آن باعث می‌شود تا میزان انرژی شما افزایش پیدا کند و بتوانید وظایف و کارهای خودتان را با سرعت و کارایی بهتری به انجام برسانید. در ادامه این مطلب از داروخانه صبا قصد داریم به شما بگوییم که مولتی ویتامین ول من چیست.

بدن ما به مواد مغذی مختلفی شامل ویتامین‌ها، مواد معدنی و دیگر ترکیبات نیاز دارد. با توجه به اینکه این ترکیبات در بدن ساخته نمی‌شوند، باید آن‌ها را از طریق مصرف مواد غذایی جذب کرد. گاهی اوقات تامین این مواد مغذی از طریق رژیم غذایی به طور کامل انجام نمی‌شود. مولتی ویتامین‌ها با هدف جبران کمبود ترکیبات مورد نیاز بدن تولید شده‌اند. در این مطلب قصد داریم شما را با مولتی ویتامین ول من آشنا کنیم که توسط آقایان مصرف شده و چیزی بیش از یک مولتی ویتامین معمولی است.

محتوا پنهان

مولتی ویتامین ول من چیست؟

قرص مولتی ویتامین ول من به طور خاص برای آقایان ساخته شده است و کمک می‌کند تا انرژی قوای مختلف آن‌ها افزایش پیدا کند. این نوع مکمل، تمامی ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز مردان از جمله ویتامین D، کلسیم، ویتامین‌های B1 و B6، منیزیم، آهن و نیاسین و زینک را در خودش دارد همچنین دارای موادی مانند جینسینگ سیبری، کوآنزیم Q10 و آمینو اسیدها نیز است.

از این مولتی ویتامین جهت بهبود سیستم ایمنی، کاهش خستگی، افزایش فعالیت فیبرینولیک (انعقاد خون)، از بین بردن انزال زودرس، درمان استرس و سرماخوردگی، تومور، اثرات ناشی از بیماری‌های میکروبی استفاده می‌شود. همچنین افرادی که به اختلالات قلبی، اکسیداتیو استرس و آرتروز دچار هستند، می‌توانند از این مولتی‌ ویتامین برای کاهش اثرات این مشکلات و بهبود روند درمان آن‌ها استفاده کنند.

ترکیبات موجود در این قرص و فرمولاسیون ویژه در ساخت آن، باعث مزایای مختلف قرص ول من می‌شود که اثرات آن بیش از یک مولتی ویتامین معمولی است. مصرف کپسول ول من مناسب آقایانی است که دچار مشکل کمبود قوای جنسی هستند و یا به دلیل کار زیاد، در طول روز با کمبود انرژی درگیر می‌شوند.

 

خواص قرص ول من

در بخش قبل گفتیم که قرص ول من بیش از یک مولتی ویتامین معمولی عمل می‌کند؛ اما چرا؟ پاسخ این سوال را می‌توان در خواص مولتی ویتامین ول من جستجو کرد. در ادامه خواص این دارو را به طور مفصل شرح داده‌ایم:

 

1- افزایش قدرت باروری آقایان

یکی از مهم‌ترین تاثیرات این قرص، افزایش توان جنسی و قدرت باروری است. وجود ترکیباتی همچون ال آرژنین، زینک، ویتامین‌های گروه B و ویتامین E موجب می‌شود تا این قرص قوای جنسی آقایان را بهبود ببخشد. همچنین با مصرف کپسول ولمن سلامت، انرژی و تحرک اسپرم‌ها بیشتر شده که این موضوع باعث افزایش قدرت باروری آقایان می‌شود.

 

2- تقویت سیستم ایمنی بدن

مولتی ویتامین ولمن حاوی ویتامین‌های مختلفی است که برخی از آن‌ها همچون ویتامین C و B12 سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود تا بدن شما در برابر عوامل بیماری‌زا مقاومت بیشتری داشته شود. همچنین این قرص سطح تستوسترون در بدن آقایان را حفظ می‌کند و بدین طریق موجب بهبود عملکرد جنسی آن‌ها خواهد شد.

 

 

3- تقویت تارهای مو و جلوگیری از ریزش آن‌ها

اگر دچار مشکلاتی همچون ضعیف شدن تارهای مو یا ریزش مو هستید، مولتی ویتامین ول من برای تقویت تارهای مو شما موثر خواهد بود. با مصرف این قرص از تبدیل تستوسترون به دهیدرو تستوسترون جلوگیری شده و ریزش مو کمتر می‌شود. همچنین در ترکیبات این قرص موادی همچون زینک وجود داشته که دارای توانایی تقویت فولیکول‌های مو است.

 

4- تقویت بینایی

ویتامین A یکی از ترکیبات مهم در لکه زرد چشمی است. کمبود این ویتامین زمینه ابتلا به برخی از بیماری‌های چشمی مانند تباهی لکه زرد را فراهم می‌کند. وجود بتاکاروتن در ترکیبات قرص ولمن، این مولتی ویتامین را به دارویی برای تقویت چشم‌ها تبدیل کرده است. (بتاکاروتن در بدن به ویتامین A تبدیل می‌شود.) پس با مصرف قرص ولمن می‌توان از ابتلا به بیماری‌های چشمی جلوگیری کرد.

 

5- بهبود عملکرد ورزشی بدن

آلت: بهبود عملکرد ورزشی با قرص ول من

یکی از موضوعاتی که می‌تواند عملکرد ورزشی شما را بهبود دهد، سطح انرژی بدن و عدم خستگی است. یکی از دلایل خستگی ناشی از ورزش کردن را می‌توان تولید رادیکال‌های آزاد در بدن دانست. ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در مولتی ویتامین ول من با کنترل سطح رادیکال‌های آزاد، احساس خستگی را کاهش می‌دهد و مانع از استرس اکسیداتیو بدن می‌شود. این خاصیت قرص ول من مرتبط با وجود ویتامین‌هایی همچون C و B12 و مواد معدنی مانند روی و منیزیم است.

 

6- جلوگیری از پوکی استخوان

پوکی استخوان یکی از بیماری‌های شایع در پی افزایش سن است. علت ابتلا به این بیماری کاهش تراکم بافت‌های استخوانی است که به دلیل کمبود مواد معدنی همچون کلسیم و منیزیم اتفاق می‌افتد. مولتی ویتامین ولمن با فراهم آوردن این مواد معدنی مانع از پوکی استخوان‌ها خواهد شد. همچنین ویتامین D موجود در این مکمل، به حفظ تراکم بافت استخوان‌ها کمک می‌کند.

7- بهبود شرایط پوست

پیری پوست و ایجاد لکه‌های پوستی از جمله مشکلاتی هستند که برخی افراد تجربه می‌کنند. مواد مغذی موجود در مولتی ویتامین ول من با کنترل رادیکال‌های آزاد و همچنین فراهم کردن مواد مغذی مورد نیاز سلول‌های پوستی کمک می‌کند تا پوست سالم‌تری داشته باشید.

 

نحوه مصرف قرص ول من

آلت: نحوه مصرف مولتی ویتامین ول من

در مصرف کپسول ول من، دستورالعمل پزشک درباره دوز دارو و زمان مصرف آن را دنبال کنید. معمولا مصرف این قرص به صورت روزانه یک عدد تجویز می‌شود. دقت داشته باشید که مولتی ویتامین ول من جویدنی نیست و آن را باید با آب کافی بخورید. در مصرف قرص ول من، نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • پیش از آغاز مصرف، راهنمای درون جعبه قرص را به دقت مطالعه کنید.
  • پیش از مصرف، تاریخ انقضا قرص را بررسی کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  • قرص را در جایی خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • دارو را در جایی دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • در صورت فراموشی یک دوز، به محض یادآوری، مولتی ویتامین را مصرف کنید. با این وجود اگر به زمان مصرف وعده دیگر دارو نزدیک بودید، از مصرف ۲ دوز همزمان خودداری کنید.
  • مصرف این قرص بیش از مقدار توصیه شده، نه تنها تاثیر دارو را افزایش نمی‌دهد، بلکه با این کار ممکن است دچار مسمویت دارویی شوید.

 

مولتی ویتامین ول من چه مزایایی دارد؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره کوتاهی کردیم، استفاده از مولتی ویتامین ول من مزیت‌های بسیاری دارد. این موضوع باعث می‌شود تا مردان زیادی نسبت به تهیه آن اقدام کنند و اقبال زیادی نسبت به آن نشان دهند. در این قسمت برخی از مهم‌ترین مزیت‌ها را برای شما بیان می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید.

 

عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌دهد

هرچه سیستم ایمنی بدن یک فرد قوی‌تر باشد، کم‌تر دچار بیماری‌های مختلف می‌شود و بدن سالم‌تری خواهد داشت. مولتی ویتامین ول من حاوی ویتامین‌های B6،D،C،A و B12 و همچنین فولیک اسید و مس است که کمک می‌کنند تا عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن بهبود یابد.

 

خستگی ناشی از ورزش و کار را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد

خستگی ناشی از ورزش و کار، اتفاقی شایع در میان افراد مختلف به ویژه مردان است که گاهی شدت آن زیاد از حد می‌شود. برای کاهش میزان خستگی، مولتی ویتامین ول من مفید و کمک‌کننده است، زیرا پانتوتنیک اسید و منیزیم دارد. این مواد باعث کاهش خستگی و افزایش انرژی شما در حین انجام این فعالیت‌ها می‌شوند.

 

عملکرد دستگاه جنسی مردان را بهبود می‌دهد

این مولتی‌ ویتامین سلنیوم دارد که به افزایش تولید اسپرم در مردان کمک زیادی می‌کند. مردان در هر بار انزال میزان 5 میلی‌گرم زینک از دست می‌دهند که استفاده از این محصول به جبران آن کمک می‌کند. وجودفولات، آهن، منیزیم و ویتامین B12 در این مکمل غذایی باعث می‌شود تا مردان با استفاده از آن قدرت جنسیشان بهبود پیدا کند.

 

درمان و پیشگیری از لکه‌های پوستی را ممکن می‌سازد

لکه‌های پوستی باعث زشتی صورت می‌شود و امری بسیار ناپسند به شمار می‌آید. این لکه‌ها در اثر عوامل مختلفی می‌توانند به وقوع بپیوندند. استفاده از مولتی ویتامین ول من می‌تواند به درمان و پیشگیری از لکه‌های پوستی کمک شایانی کند و این دغدغه را برای شما به طور کامل از بین ببرد. چون این محصول دارای نیاسین است که باعث از بین رفتن لکه‌های پوستی به طور خارق‌العاده‌ای می‌شود.

 

به سم‌زدایی بدن کمک می‌کند

سم‌های جمع‌شده در بدن انسان عامل بسیاری از بیماری‌ها به شمار می‌آیند. به همین دلیل باید هرازگاهی بدن را از سموم مختلف پاک کنید. مولتی ویتامین ول من این کار را به راحتی برای شما ممکن می‌سازد.

 

به درمان آرتروز کمک شایانی می‌کند

یکی از بیماری‌های شایعی که در میان مردان میانسال و جوان به وقوع می‌پیوندد، آرتروز است. این بیماری استخوانی بسیار دردناک است و باعث ایجاد محدودیت‌های بسیاری برای بیماران می‌شود. عامل اصلی بروز آرتروز کمبود کلسیم است. مولتی ویتامین ول من کلسیم فراوانی دارد و می‌تواند به درمان این بیماری کمک زیادی کند.

 

باعث افزایش اشتها می‌شود

بسیاری از افراد وجود دارند که اشتهای لازم برای غذاخوردن را ندارند و به همین دلیل دچار مشکلاتی مانند لاغری و بیماری‌های مختلف می‌شوند. استفاده از مولتی ویتامین ول من می‌تواند این مشکل را به طور جدی حل کند و باعث افزایش اشتها مردان شود.

 

از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند

هنگامی که سلول‌های پوست می‌میرند، به تدریج پوست چروکیده می‌شود و فرد دچار پیری پوست می‌شود، این اتفاق برای بعضی از افراد خیلی زود اتفاق می‌افتد که دلیل آن نرسیدن مواد مغذی کافی به سلول‌های پوست است. مولتی ویتامین ول من این مواد مغذی را دارد و استفاده از آن می‌تواند باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست افراد شود.

 

به کاهش استرس کمک می‌کند

استرس و فشارهای عصبی باعث بروز مشکلات زیادی در افراد می‌شود که نمی‌توان آن‌ها را به راحتی درمان کرد. مولتی ویتامین ول من دارای ماده‌ای به نام اکسیداتیو است که می‌تواند به کاهش استرس افراد کمک زیادی کند.

 

به کنترل و جلوگیری از کم‌خونی کمک می‌کند

بسیاری از مردان، امروزه به کم‌خونی دچار هستند و از عوارض بی‌شمارش رنج می‌برند. این افراد می‌توانند با استفاده از مولتی ویتامین ول من کم‌خونی خودشان را کنترل کنند و به تدریج از شر آن خلاص شوند، زیرا این محصول دارای میزان مناسبی از آهن است که به خون‌سازی در بدن کمک زیادی می‌کند.

 

باعث بهبود سلامت مو و ناخن می‌شود

ریزش مو و شکستن ناخن برای بسیاری از افراد به وقوع می‌پیوندد. یکی از علت‌های مهم این اتفاق کمبود روی یا زینک و بیوتین در بدن این افراد است که با مصرف مولتی ویتامین ول من به طور کامل برطرف می‌شود.

 

تاثیر قرص ول من بر اسپرم

ترکیبات موجود در کپسول ولمن موجب خواص آنتی اکسیدانی این مولتی ویتامین می‌شود. آنتی اکسیدان‌ها از تجمع رادیکال‌های آزاد جلوگیری کرده و مانع از آسیب سلول‌های اسپرم توسط این رادیکال‌های آزاد می‌شود. از این رو کپسول ول من، در سلامت اسپرم‌ها و افزایش باروری آقایان موثر خواهد بود.

از سوی دیگر ترکیباتی همچون آهن، منیزیم، کو کیوتن و… موجب افزایش انرژی و تحرک اسپرم می‌شود که این موضوع نیز در تقویت اسپرم‌ها تاثیرگذار است. جالب است بدانید که مصرف این قرص برای سلامت پروستات نیز مفید خواهد بود.

عوارض قرص ولمن برای اقایان

یکی از سوالاتی که همواره درباره قرص ول من پرسیده می‌شود، عوارض احتمالی این دارو است. کپسول ول من بدون رنگ‌های مصنوعی و مواد نگهدارنده تولید می‌شود و عوارض خاصی را به دنبال ندارد. در واقع تاکنون عوارض شدیدی از مصرف این داروی مولتی ویتامین گزارش نشده است.

با این وجود برخی افراد ممکن است به ترکیبات گیاهی موجود در قرص ولمن همچون جینسینگ و سویا حساسیت داشته باشند. در صورتی که پس از مصرف دارو علائم حساسیت و عوارض غیرطبیعی را تجربه کنید، از مصرف دوز بعدی خودداری کرده و موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

 

تداخل های دارویی قرص ولمن

زمانی که پزشک تصمیم می‌گیرد تا برای شما قرص ول من تجویز کند، حتما پزشک را در جریان داروهای مصرفی خود قرار دهید. لیست کامل انواع داروها، حتی ویتامین‌های مصرفی خود را به اطلاع پزشک برسانید، چراکه قرص ولمن نیز مانند دیگر داروها، ممکن است دارای تداخل‌های دارویی مختلفی باشد. مولتی ویتامین ول من با داروهای زیر در تداخل است:

  • آسپرین
  • آسکوربیک اسید
  • داروهای ضد فشار خون بالا
  • مسدود کننده‌های کانال کلسیم
  • اوروکیناز
  • آبسیکسیماب

مصرف قرص ولمن برای خانم‌ها

یکی از سوالاتی که درباره مولتی ویتامین ولمن پرسیده می‌شود، تاثیر این قرص برای خانم‌ها است. به طور کلی می‌توان گفت این دارو عوارض خطرناکی را برای خانم‌ها به دنبال ندارد، اما مصرف آن به بانوان توصیه نمی‌شود، چراکه این دارو متناسب با سیستم بدن آقایان تولید شده است.

برای خانم‌ها مولتی ویتامین مخصوصی با نام ول وومن (Wellwoman) ساخته شده که با سیستم بدن آن‌ها تناسب دارد و مصرف آن عوارضی در پی نخواهد داشت.

 

زمان مصرف قرص ول من

بهترین زمان استفاده از مولتی ویتامین ول من همراه با وعده ناهار است، زیرا باعث می‌شود تا احتمال ناراحتی معده و حالت تهوع به طور چشمگیری کاهش پیدا کند. دقت کنید که زمان مصرف مولتی ویتامین نباید تغییر زیادی داشته باشد و پایدار‌بودن آن در جذب آن بسیار اثر دارد. این محصول دارای ویتامین‌های A، D و K است که محلول در چربی هستند. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند، این مولتی ویتامین را همراه با غذاهای چرب و روغنی میل کنید تا بهتر جذب بدنتان شوند.

 

نحوه مصرف مولتی ویتامین ول من

برای دریافت دستور کامل مصرف این مولتی ویتامین، بهتر است که به یک پزشک تغذیه مراجعه کنید، اما به طور کلی و معمول باید هر روز یک عدد از این قرص را به همراه وعده غذایی خودتان مصرف کنید. خودسرانه تعداد قرص‌های مصرفی خودتان را در روز را افزایش ندهید، زیرا اثری ندارد و ممکن است که دچار مشکلاتی شوید.

خرید مولتی ویتامین ول من

در این مطلب به معرفی قرص ول من، نحوه مصرف، خواص و عوارض آن پرداختیم. همانطورکه گفتیم، این قرص توسط آقایان برای افزایش انرژی بدن یا قوای جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که پزشک برای شما کپسول ول من تجویز کرده است، باید آن را از داروخانه‌ها تهیه کنید. آسان‌ترین راه برای خرید قرص ولمن، داروخانه آنلاین صبا است. از این داروخانه می‌توانید انواع مکمل‌های دارویی و دیگر محصولات را سفارش داده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

 

جمع‌بندی

در پایان مقاله مولتی ویتامین ول من چیست، بهتر است بدانید که فراهم‌کردن ویتامین‌ها و مواد مغذی بدن برای بهبود و حفظ سلامتی آن اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل باید از موادی استفاده کرد که این موارد را به بدن می‌رسانند. مولتی ویتامین ول من یکی از این محصولات است که می‌تواند کمبود بسیار از مواد معدنی و ویتامین‌ها در بدن مردان را رفع کند و کمک کند تا سلامت و شادابی پوست، مو، ناخن و بسیاری از نقاط دیگر بدنشان به طور چشمگیری بهبود پیدا کند؛ بنابراین استفاده از این مولتی ویتامین را به مردان توصیه می‌کنیم. اگر شما هم قصد خرید مولتی ویتامین ول من را دارید می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین صبا برای تهیه این مکمل غذایی باارزش اقدام کنید؛ در این فروشگاه بهترین مکمل‌های غذایی همراه با تضمین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تحریریه داروخانه صبا

Recent Posts

بهترین غذا و مکمل برای تمرین مقاومتی

عضله نقش حیاتی در سلامت کلی ایفا می‌کند. برای به حداکثر رساندن رشد و نمو…

2 روز ago

رژیم پروتئین چیست و چه مزایایی دارد؟

رژیم پروتئین چیست؟ رژیم پروتئین نوعی برنامه غذایی است که در آن میزان مصرف پروتئین…

4 روز ago

راهکارهای عضله سازی سریع در خانه

عضله ‌سازی در خانه بدون نیاز به تجهیزات و امکانات باشگاه، دور از دسترس نیست.…

6 روز ago

باورهای غلط درباره مکمل کراتین

کراتین نوعی مکمل است که ورزشکاران و بدنسازان برای انجام تمرین‌های با شدت بالا، مقاومت…

1 هفته ago

کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می‌شود

بسیاری افراد از ایجاد لکه‌های روی صورت خود رنج می‌برند و درصدد برطرف‌کردن آن هستند.…

2 هفته ago

راهنمای خرید بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست

کرم ضد افتاب و روشن‌کننده از ضروری‌ترین محصولات روتین به‌شمار می‌آید که در روزهای گرم…

4 هفته ago